25. 03. 2018
Forma hromadných nákupů, kdy se spojí více lidí, aby získali nějakou službu levněji, je známá zejména u služeb. Česká parta start-up Ability Group tento model využívá ze zcela jiného úhlu pohledu. Poté, co si navrhli a ozkoušeli prototyp vlastního elektrokola, rozhodli se, že pomohou 100 lidem a nabídnou jim možnost zapojit se do hromadné výroby a dovozu elektrokol. Z kraje dubna tak odstartuje první crowdfundingová kampaň, která minimálně z pohledu cílové částky ještě v ČR nebyla. K dispozici budou dvě velikosti i dvě varianty elektrokol, přičemž obě varianty jsou velmi kvalitní. Cena levnějšího bude necelých 25 tisíc korun a bude se tak jednat o nejlepší poměr ceny a kvality na českém trhu. Navíc všichni, kteří se do projektu zapojí, si budou moci vybrat vlastní barvu z nabízených vzorků. Cena sportovněji laděného kola bude necelých 33 tisíc korun, což je rovněž vynikající cena, protože podobná kola se prodávají i za více jak 50 tisíc korun.
Elektrokola ocení všichni, kteří mají rádi delší vyjížďky a ocenili by asistenci při jízdě do kopce. Díky ergonomickému rámu a zapuštěné baterii (vyjímatelné) jsou vhodná i pro aktivní seniory. Všechny prvky, z kterých se elektrokola skládají, jsou značkové a stejné, jako jsou k vidění u drahých elektrokol. Tomáš Nebáznivý z Ability Group vysvětluje, že na velmi dobré podmínky se dalo dostat právě díky většímu počtu a faktu, že mezi zákazníky a výrobcem bude minimum mezičlánků. Zájemci si mohou prohlédnout a vyzkoušet elektrokolo kdykoliv v Praze nebo na koncem dubna na veletrhu URBIS v Brně na veletrhu Smart City.
Informace jsou už nyní dostupné na stránkách projektu www.100kol.cz a samotná kampaň odstartuje na začátku dubna.
zdroj: Tisková zpráva www.100kol.cz
Štítky:
Cyklistická doprava (Dobrá praxe, tag27),
Elektromobilita, čistá vozidla a paliva (Dobrá praxe, tag30)